nejde nabootovat mandriva

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pátek Květen 16 10:47:35 CEST 2008

> hmm, tak to mi nenapadlo, ale uz som stratil nervy a skusil som to preinstalovat - bola to relativne cerstva instalacia, tak to nebola velka strata, na mandrive som chcel robit bezne veci a na ostatnych sa ucit. na moje prekvapenie som zistil toto:

Já jsem testoval nějakou nedávnou (cca měsíc zpět) tuším, že ještě betu
mandrivy a zjistil jsem, že grub z ubuntu si s novou mandrivou
nerozuměl. Prostě nějak neviděl soubory mandrivy, ... . Ale moc jsem to
nezkoumal - potřeboval jsem jen něco vyzkoušet, tak jsem používal grub z
mandrivy. Třeba je to podobný případ. Toto vlákno jsem proběhl velmi
rychlo, tak pokud jsem totálně mimo, sorry.
Petr