nejde nabootovat mandriva

Vavrinec, Karol karol.vavrinec na delphi.com
Pondělí Květen 19 16:44:00 CEST 2008

>[...]
>
>Grub se přeinstaloval se Slackwarem? Grub má v sobě implementaci souborového systému a možná to byly dvě >různé verze Grubu, přičemž ta původní měla nějaké výhrady proti fs Mandrivy (co to vůbec je za druh fs?).
>
>--
>Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
>"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /

Nie, ked som instaloval slackware, tak som nedal instalovat bootloader (ten bol stale ten isty, nepreinstalovany). Zvlastne bolo to, ze ked som na tu istu particiu nainstaloval 12.0 a 12.1, oba na ext3, bootloader mi u jedneho videl subory a u druheho nie - ale zacalo to mandrivou (aj ta bola ext3), to s tym slackom som potom opisal skor ako "zvlastnost" na ktoru som narazil neskor.
Particiu s grubom (hda1) som sformatoval a nainstaloval som novy grub, zatial vsetko funguje ok (myslim, ze mi to tu niekto navrhoval, len sa mi to nezdalo, tak som to skusil az neskor  ;) ).
Dakujem za podnety.