Re: Souborový systém

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Květen 20 14:38:05 CEST 2008

Podle mne máte na mysli parametr browseable, tj. sdílený adresář nelze
nalistovat, pokud ale znáte cestu, dostanete se do něj.
Netware má tohle skutečně promakaný. Neviditelnost se dá nastavit
jednak na sdílení, jednak, mám dojem, že i na libovolné objekty již v
tom sdílení.
Ale ještě jednou opakuji, myslím si, že tohle se nastavovalo uvnitř
NDS a mám mlhavé tušení, že NDS se portovala na linux (suse :-) ) a že
se proti tomu stále dají používat netware klienti pro windoze a proto
si myslím, že to na použitém FS na serveru nezávisí. Ale to už trochu
vařím z vody.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec