OT: doporuceni serveru

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Květen 20 15:13:12 CEST 2008

Dne 20. květen 2008 14:56 Michal Krajcirovic - konference
<konference na kraja.net>
Zdravím,
jen tak cvičně narychlo (bez detailního ladění konfigurace) jsem si
vykliknul nějaký rackový Fujitsu Siemens RX100 a do vaší ceny se
vešel.
Já bych si server sám nestavěl, už i levný (nevím, jestli zrovna
tenhle konkrétní) Fujitsu Siemens dává záruku a servis on-site (v
místě instalace, prakticky ověřeno :-) )
Navíc má oficiální podporu RHEL a SUSE

--
S pozdravem
Tomáš Krbec