tenky klient a video, zvuk, vypalovani

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Květen 22 17:33:05 CEST 2008

> Vsechny veci az na kvalitni prehravani videa neni problem zaridit. Ale

No konkretne u vypalovani DVD a kopirovani z CompactFlash pomoci flash readeru
je nutne nejak "presmerovat" DVD mechaniku a USB port... protoze fyzicky bude
USB port a DVD vypalovaci mechanika na malem tichem klientovi... ale ten
klient bude pripojen na server ve sklepe pomoci X Window... takze tomu
serveru ve sklepe je nutne nejak sdelit ze ma pouzivat USB a DVD na tom
tenkem klientovi...

lze takove presmerovani zaridit dokonale spolehlive?

--
Milos Prudek