NetworkManager a prepinani ethernet/wifi

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 22 18:19:06 CEST 2008

Ahoj,

> tusite nekdo, jestli jde nejak NetworkManageru nastavit takove chovani,
> ze kdyz je pripojeny "dratovy" ethernet, tak se nema snazit zaroven
> pripojit do WiFi? Uplne nejlepsi by to bylo tak, aby po pripojeni dratoveho
> ethernetu shodil WiFi a pak teprve aktivoval DHCP klienta na dratovem
> ethernetu, abych mel i default route pres drat.

sice nevim, cim jsem si to zaslouzil, ale NM se mi na Ubuntu chova presne
takto. Nemam-li drat, automaticky se hleda nejake WiFi spojeni, jakmile se
pripojim dratem, automaticky se odhlasim z WiFi (opravdu me to odhlasi) a
ziskava adresu z dratu.

Ma to jednu nevyhodu -- pokud se mi podari pripojit telefon, ktery se tvari
jako USB sitova karta, NM z toho vyvodi, ze je lepsi fungovat zase pres
'drat'. Kdyby slo jeste na dratenych interfacech definovat priority, byl
bych naprosto spokojeny.

Bohuzel jsem asi nepomohl, ale evidentne to nejak zaonacit jde.

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) --------------------
:: Two of the most famous products of Berkeley are LSD and Unix.  ::