Jednoucelovy box s browserem

Petr Heřman ph na lf2.cuni.cz
Pátek Květen 23 01:49:18 CEST 2008

On Thu, May 22, 2008 at 08:49:58PM +0200, Petr Jandl wrote:
> instaluji cisty debian nevybiram ani balik ty tam pak fouknu rucne :
> aptitude install locales xorg icewm icewm-themes gdm firefox
> mozilla-firefox-locale-cs-cz xscreensaver numlockx msttcorefonts
> crystalcursors
> vse ostatni je nadstandart
>
> gdm se stara o automaticke prihlaseni pri startu i po 5 vterinach
> necinosti v gdm (kdyby se nekomu podarilo odhlasit)

Tak jsem zkusil nainstalovat gdm, vlastni balik zabere 11MB na disku
a zavislosti dalsich 70 MB :-((

Chyba asi je, ze mi chce aptitude automaticky instalovat i ty baliky,
ktere jsou jen doporucene, treba zenity a pak se to nabali :-(

Asi by stacilo ty Xka poustet startx nejakym skriptem, ktery
by se spustil hned po zalogovani uzivatele,
treba to dat do .bash_profile
jestli by to nebylo moc neobvykle reseni.
Vyhoda by byla, ze by se pro udrzbu systemu mohl zalogovat root bez X,
kdyby s X byly nejake problemy.

pH