Sdileni pameti mmap() a shmget()

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Květen 23 16:48:53 CEST 2008

Dalibor Straka wrote:
: z pohledu programatora je mi jedno, jestli pouziji mmap() nebo shmget().
: Je v tom nejaky zasadni rozdil? (Kompatibilita, zastaralost, funkcni
: nevyhody, ...). Budu pouzivat i synchronizacni primitiva semafory mozna
: i zpravy coz spise nahrava shm. Prepisuji vlaknovou aplikaci.

	Jeste je otazka na jakem systemu to pobezi. Mam pocit ze mmap()
nezarucuje ze data budou skutecne ihned viditelna ze vsech procesu,
zatimco SysV SHM ano (vizte man msync a popis MAP_SHARED v man mmap
v Linuxu).

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |