NetworkManager a prepinani ethernet/wifi

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Květen 23 17:10:16 CEST 2008

Pavel Lisy wrote:
:
: Jan Kasprzak píše v Čt 22. 05. 2008 v 12:24 +0200:
: > 	Zdravim,
: >
: > tusite nekdo, jestli jde nejak NetworkManageru nastavit takove chovani,
: > ze kdyz je pripojeny "dratovy" ethernet, tak se nema snazit zaroven
: > pripojit do WiFi? Uplne nejlepsi by to bylo tak, aby po pripojeni dratoveho
: > ethernetu shodil WiFi a pak teprve aktivoval DHCP klienta na dratovem
: > ethernetu, abych mel i default route pres drat.
:
: Moc jsem to nezkoumal, ale me to tak funguje. Tedy pokud drat vytahnu
: pripoji se to pres wifi a pokud si dobre pamatuji, tak po zapojeni to
: jede opet po kabelu.
:
: Takto mi to jede ve F8, ale myslím že i F7.

	F9 ma novou verzi NetworkManageru (i novejsi nez Ubuntu,
co bylo zminovano vedle). Ve F8 se to taky tak chovalo, tusim.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |