syslog problem po upgradu

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Pátek Květen 23 19:59:55 CEST 2008

Ohledne otevrenych souboru ve /var/log, nic jsem nenasel, ale nejsem si jist pouzitim lsof. Zkousel jsem
lsof |grep /var/log
vidim tam pouze apache, clamav, ntp a dalsi, ktere opravdu zapisuji, zadny mail.

 Kdyz restartnu syslog, projeví se to takto:
mail:~ # /etc/init.d/syslog restart
Shutting down syslog serviceskillproc: Empty pid file /var/run/syslogd.pid for /sbin/syslogd
                                                                      done
Starting syslog servicesstartproc: Empty pid file /var/run/syslogd.pid for /sbin/syslogd
                                                                      done
mail:~ # ps ax |grep syslog
 8325 pts/1    S      0:00 /sbin/syslogd -a /var/lib/dhcp/dev/log -a /var/lib/named/dev/log -a /var/lib/ntp/dev/log
 8326 ?        Zs     0:00 [syslogd] <defunct>
 8332 pts/1    R+     0:00 grep syslog

po nejakem case sam vyhnije a v procesech nejde videt.

Mohu pozadat o presnejsi radu jak najit procesy, ktere mi to blokuji?
Moc diky
Honza Volesak