syslog problem po upgradu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Květen 28 01:14:25 CEST 2008

Jan Volešák napsal(a):
> Ohledne otevrenych souboru ve /var/log, nic jsem nenasel, ale nejsem si jist pouzitim lsof. Zkousel jsem
> lsof |grep /var/log
> vidim tam pouze apache, clamav, ntp a dalsi, ktere opravdu zapisuji, zadny mail.
>
>  Kdyz restartnu syslog, projeví se to takto:
> mail:~ # /etc/init.d/syslog restart
> Shutting down syslog serviceskillproc: Empty pid file /var/run/syslogd.pid for /sbin/syslogd
>                                                                       done
> Starting syslog servicesstartproc: Empty pid file /var/run/syslogd.pid for /sbin/syslogd
>                                                                       done
> [...]

prvně bych ho zastavil a potom se kouknul zda je soubor
/var/run/syslogd.pid smazán, případně ho smazal a skontroloval zda se
tam vytvoří po startu, případně skontroloval práva zda tam ten syslog
může zapisovat, zdaje tam dost místa, práva.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |