Nahrada Vim editoru za jine IDE

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Středa Květen 28 14:20:39 CEST 2008

> DD,
> podívejte se na možnosti editoru Emacs.
> S pozdravem Leoš Houser
On chtěl IDE, ne operační systém ... ;-)
(ono ve vim, se taky daji udělat pěkná udělátka ... naštěstí si ty lidi
uvědomujou, že je lepší je napsat samostatně (irc klient, jabber klient,
mediaplayer, kalendář ...)

Abych jen neprudil, po cca 7 letech jsem se rozhodl ho nainstalovat a
otestovat.

.
.
.

Zůstávám u vim.

Osobně proti Emacs nic nemám, od minule se asi o dost zlepsil. Byl jsem
ho schopen ukoncit. Dokonce má při spuštění hned vypsané důležité
klávesové zkratky ;-) (naposled jsem ho musel killnout abych z ně odešel
... to ale při prvním použití vi taky ...).

 Jen jsem se na 2400bps linkách naučil vi a to mi zůstalo ...