Preklad jadra pro jine PC

Sobota Listopad 1 22:35:32 CET 2008

On Thu, 30 Oct 2008, d.petr wrote:

> Teď zkouším stejným postupem jádro 2.6.27 a výsledkem je Kernel panic
> při startu. Poslední, co jádro napíše, je:
> ---
> CPU: 486
> Checking 'hlt' instruction... OK
> invalid opcode 0000 [#1]
> ---
> a pak už jen výpis registrů ukončený řádkem
> Kernel panic - not syncing: Attempted to kill the idle task!
>
> Zdá se mi správně, že narazil na neznámou instrukci?

Asi ano. Zkuste od check_hlt() rozházet nějaké printk(), najít místo, kde
to padá a pak ten kus kódu disasemblovat a uvidíte, jaká instrukce mu
vadí.

A propos, zkusil jste to přeložit pro 386?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /