Problem zo zapisom na disk - dovecot, vsftpd

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Listopad 3 12:55:23 CET 2008

Este jeden poznatok - problem je len s jednym namontovanym diskom
kde je /home. Ked spravim adresar v root dir a zmenim mu prava na usera
bez problemov donho nakopirujem veci prip. tak isto to ide na daslich
namontovanych diskoch...

Vlado