Problem zo zapisom na disk - dovecot, vsftpd

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Listopad 3 13:10:20 CET 2008

No zvlastne je ze pol roka to bezalo bez jedinneho problemu. Ale teraz
som odmazal nejake nepotrebne subory a uz sa to rozbehlo. Len s cim to
suvisi?

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic