Squid log analyzer

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pondělí Listopad 10 14:51:09 CET 2008

Petr Klíma napsal(a):
> Máte někdo zkušenosti s jiným $SUBJ než je SARG ?
>
> Potřebuji dělat statistiky přenesených dat přes tyto relace za období
> (den, týden, měsíc):
>
> PC
> www server
> user
>
> user -> www server
> PC -> www server
> user -> PC

díky za tipy

Moje chyba je, že jsem nepopsal proč nechci sarg ....

Mám cca 1GB access.log měsíčně a sarg přestal vyhovovat ze dvou důvodů:

- veliké obsazení disku - jeden měsíc cca 5-7 GB a ty data se
přegenerovávají den co den ...
- není možnost jakkoliv modifikovat výstup (jinak usporadat, tridit ...)

predstava je:

access.log naimportovat do DB

upravit ho - ( relace    hostname:1<-radek_logu:mnoho      a jiné
můžou ušetřit mnoho MB na DB i v paměti o efektivitě indexování ani nemluvě)

statistiky generovat online

po týdnech/měsících informacím v DB ubírat detail a zmenšovat jejich objem.

--

      Petr Klíma
   <qaxi na seznam.cz>