gate/firewall distro

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 12 14:47:22 CET 2008

Zkoušeli jsme pfSense a IPCop a oboje funguje, dokud člověk nepotřebuje
nestandardní věc, co ty distribuce normálně nenabízí. Pak je to problém
přiohnout, nemusí korektně fungovat webový rozhranní a podobně. Ze
zkušenosti doporučuju vzít svoji oblíbenou distribuci a udělat všechno
ručně. Kdysi mně to zde někdo taky doporučoval a musím mu dat za pravdu, je
to nejlepší...