Bezdratove pripojeni z EeePC

tv na fuzzy.cz tv na fuzzy.cz
Čtvrtek Listopad 13 16:30:11 CET 2008

Vzhledem k tomu že to po vás chce klíč, předpokládám že ta Wifi je
chráněná některou variantou šifrování. Nevím co používá Xandros pro
management wifi sítí, ale koukám do ukázkového konfiguračního souboru
wpa_supplicantu, a vzhledem k tomu že vám dali login/heslo tak
předpokládám že se jedná o LEAP, případně EAP-PSK, EAP-FAST.

Příklad pro LEAP z  konfiguračního souboru:

# LEAP with dynamic WEP keys
network={
        ssid="leap-example"
        key_mgmt=IEEE8021X
        eap=LEAP
        identity="user"
        password="foobar"
}

Ale možná je to na Xandrosu úplně jinak - zkuste zjistit jakou variantu
šifrování vlastně používáte.

Tomáš