Bezdratove pripojeni z EeePC

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Listopad 14 14:52:49 CET 2008

Miroslav Pragl wrote:
> Ahoj,
> mas moznost pouzit graficky NetworkManager?

Tady je to právě všechno grafické. Předpokládám, že to, na co klikám, je
NetworkManager. Akorát že to po mně chce klíč.

Já jsem mezitím našla stránku, kde se radí nainstalovat nový driver a
jinou verzi wpa_supplicant, takže to teď zkouším.

--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical