jak funguje systemove proxy nastaveni pro webove browsery?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Listopad 18 14:43:22 CET 2008

On Tue, Nov 18, 2008 at 02:23:39PM +0100, Petr Jandl wrote:
> Jakákoliv proxy v transparentním režimu?
> A na FW pak presmerovat veškerý provoz ven na port 80 na proxynu.
> Nevím jestli to je řešení problému ale mě to funguje bezva.

jenze to nefunguje pro https a nejsem si jist jak je to se zdrojovymi ip pokud
to presmeruji na proxy, ktera bezi na jinem stroji. chtel bych nastavit
klienty aby pouzivali proxy a vedeli ze pouzivaji proxy. ve firefoxu je jakesy
nastaveni proxy, ktere si ma brat nastaveni ze systemu. pry na ubuntu bezi
nejaka takova vec, takze bych si myslel, ze to snad rozumne lze nastavovat
pres dhcp.
a navic k tomu mam jeste windowsi stanice s ie, takze to musim vymyslet i pro
ne.

mk