jak funguje systemove proxy nastaveni pro webove browsery?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Listopad 18 15:33:16 CET 2008

On Tue, Nov 18, 2008 at 02:47:53PM +0100, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> a proxy autoconfig (proxy.pac) nie je cesta ?
> zvycajne funguje aj pod MSIE aj pod FF (operu som neskusal) a je to
> centralizovane

coz je komponenta wpad a musi se do browseru davat rucne. to muzu
nechat uzivatele nastavit si proxy rucne a asi to tak i udelam. jen jsem
myslel, jestli treba neexistuje normalni reseni pres dhcp jako napriklad
nastaveni dns z dhcp klienta pres resolvconf (a napriklad i do lokalniho
resolveru jako pdnsd). proste takova proxy pro proxy nastaveni.

mk