jak funguje systemove proxy nastaveni pro webove browsery?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Listopad 18 16:35:48 CET 2008

On Tue, Nov 18, 2008 at 03:43:06PM +0100, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> ale ono by to malo ist cez DHCP ....

ano. ale ja wpad nechci pouzivat. potrebuje to javascript na klientech a
protoze netusim co vsechno se pomoci toho da udelat, tak kdyz me nejaky
frajirek rozbehne na lokalni siti dhcp server a bude ohlasovat wpad, tak muze
arbitrarne poustet v browserech javascript a to se mi nelibi.

mk