Jak nahr

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 19 11:37:16 CET 2008

cena včetně dopravy až domů, dojde to za cca 3 týdny, o prázdninách to
chodilo i za 9 dní. Srovnejte to i s cenami tady, ne všecko tam je levnější.

Koukal jsem, očička jsem mohl vykoukat, ono se to fakt už dělá jenom s
mic-in, na line in se vykašlali. Je to přesně v duchu strategie zrušit
analogové vstupy/výstupy:

http://arstechnica.com/news.ars/post/20060224-6255.html

----- Original Message -----
From: "Jan Řezníček" <honzarezna na seznam.cz>

Zdravím všechny, rád bych nahrával signál (např z mixpultu) do notýsku Asus
M6A s Mandrivou. Bohužel moderní notýsky jaksi nepočítají s něčím tak
zastaralým jako je linkový vstup, takže nezbývá, než najít něco externího,
co by vstup mělo.
Má někdo zkušenosti s externími zvukovkami v linuxu? Základem by mohlo být
něco jako toto:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=47181
Existuje jiné, třeba lepší řešení? USB nebo tak? A pokud by to umělo víc
kanálů, nezlobil bych se, ale teď je primární aspoň ten jeden...