Instalace RH 5.2 ES na iSCSI disk. pole

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 20 09:31:24 CET 2008

Dobry den,

pokousim se instalovat ruzne linux-y na Tuto kombinaci HW:

Supermicro s 2x 4-j Xeon
64GB RAM
bez vlastnich disku
radic Qlogic 4062 (iSCSI)
diskovy prostor na iSCSI disk. poli Equalogic

Postupne jsem tam zkousel instalovat tyto distribuce:
Oracle Unbreakable Linux 5.2 x86-64
Oracle Unbreakable Linux 5.2 386
RedHat Enterprise Linux 5.2

Jake s tim mam potize:

System mi jde strasne pomalu. V prvnim pripade mi instalace probehla za
40 hodin(!!! sice jsem u toho porad nesedel, takze on obcas cekal na
interakci, na prehozeni CD apod., ale bylo to hrozne). Myslel jsem, ze
je nejaky problem pri instalaci a potom ze to bude uz dobre, ale masina
mi pak bootovala cca 3/4 hodiny!

Zkusil jsem tedy 32b verzi tehoz. Instalace bezela skvele,
cca 20-30 min., ale vysledny boot byl zase tak tragicky. :-(

Ted tam zkousim instalovat RH ES 5.2, ale uz ted vidim, ze instalace
probiha zase tim silenym hlemyzdim tempem, uz jen nez mi nabehne
anaconda, tak cekam asi 20 min :-(

Jeste na vysvetleni, proc tyto systemy: pobezi na tom Oracle, takze pod
tim musi byt podporovany OS, proto napr. volba toho Oracle Unbreakable
Linuxu...

Nesetkal jste se s tim, prosim, nekdo a neznate reseni?

Dekuje a zdravi
Honza Marek