PCI Grafika pro rozliseni 1440x900

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Listopad 20 12:23:38 CET 2008

S podobnym problemem jsem se vzdycky zatim setkal jedine u integrovanych
grafik, zatim vzdy pomohlo dat cokoliv jineho diskretniho.

Podle mne jde o problem ovladacu - na starem 14" monitoru kulatem jak
okno do ponorky jsem pouzival 880x660, grafika nejaka druhohorni S3.
Konecne, vlastni generovane modelines zkusili v dobach CRT monitoru asi
vsichni. Vim, ze podobne pokusy dopadaly spatne s uzavrenymi ATI
ovladaci, takze bych vas spis poslal k nVidii, model je prakticky
nepodstatny.

PK

--
Petr Klíma