Samba - pomaly prenos souboru

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 24 14:37:56 CET 2008

Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
: Zkusil bych lokalizovat, kde je problém. Jestli u disků, v paměti, nebo po
: cestě.... Já měl podobné problémy, když zlobila síť (rychlosti, duplex),
: nebo když byl nějaký průšvih z řadičem. Jestliže ale říkáte, že napřímo z
: disku jste sto dostat 100 Mbit, tak disky by problém mít neměly...

	100 M_bajtu_/s. A pres scp je vykon taky uspokojivy, cili
ani v siti ani v disku by nemel byt problem (navic ten server ma dost pameti
aby readahead stacil).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |