VMware a iptables

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Úterý Listopad 25 13:38:55 CET 2008

Dobrý den,

zkusil jsem si nainstalovat vmware server (verze 2) na linuxový stroj.
Chtěl bych použít síťování typu bridge a zároveň bych chtěl omezit
přístup k virtuálním strojům pomocí iptables na hostitelském stroji.
Bohužel na eth0 nevídím žádný provoz jdoucí do virtuálního bridge
vmware. Zkusil jsem podle nějakého náznaku na intertnetu udělat pomocí
brctl rozhraní br0 navázané na eth0. A pak na toto br0 navázat bridge
vmware. Bohužel opět se virtuální stroj nějak izolovala a iptables opět
nevidí provoz směrem k nebo z virtuálních strojů.

Tušíte někdo nějaké jednoduché řešení jak ve vmware používat firewall
hostitelského stroje i na virtuální stroje?

Předpokládám, že víc podrobností asi není třeba, jelikož asi bude
potřeba nějaký drobný fígl který jsem přehlédl nebo to možná ani nemá
řešení.

Dík
Petr