Jakou aplikaci pro DVB-T? a jaky HW pro HDMI

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Listopad 26 08:54:05 CET 2008

"Petr \"Qaxi\" Klíma" píše v St 26. 11. 2008 v 08:44 +0100:

> no to je přesně ono. Kolega tuhle desku pořídil a pokusy s ní dopadly
> tak, že si za 10000,- koupil HDD rekorder.

myslim, ze jsem kamaradovi pomahal rozjet HTPC na teto desce (jestli je
to ta s ATI grafikou) a moje prvni podminka byla, at si koupi normalni
nVIDIA kartu. Az me nakonec poslechl, tak vse rozjel.

Ovsem to bylo na jare, od te doby AMD udelala kousek prace na
ovladacich. Jednou, az budou ovladace na AMD grafiku bezvadne, to jiste
pujde i onboard. Jen si tim HDMI konektorem clovek zbytecne svazuje
ruce, protoze pak nema digitalni zvuk jak poslat jinam.

Proto bych i dnes doporucil spis poctivy DVI vystup (a k tomu levny
kabel DVI->HDMI, pokud ma TV pouze HDMI) a zvuk poslat do receiveru
normalne pres S/PDIF.

Petr