VMware a iptables

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Středa Listopad 26 12:25:03 CET 2008

> No a tie volby v sysctl.conf sa nacitaju po restarte pocitaca alebo pomocou
> prikazu
>
> sysctl -p /etc/sysctl.conf

Dík. Pro jistotu jsem to zavedl i ručně a nechal jsem si vypsat aktuální
stav, aby ověřil ono nastavení. Pomocí iptables se stále logoují jen
broadcasty na tu virtuální mašinu a to co už má přímou IP, tak mizí.
Podotýkám, že v rámci testování jsem nechal logovat vše -
pravděpodobnost, že bych blbě napsal iptable příkaz je malá - není tam
žádná IP, žádné source, jen "loguj!" a to pro INPUT, OUTPUT i FORWARD.
Jo a mám vmware server verze 2 - nevím jestli to nemůže souviset. Už to
skoro vzdávám :-(.

Každopádně dík.

Petr