rrdtool a diakritika

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Středa Listopad 26 15:18:48 CET 2008

Ahoj,

  nainstaloval jsem si na centos5.2 rrdool-1.2.28 z repositare Daga.
Kdyz rucne spustim

rrdtool graph ./temp.png --title "<neco s diakritikou>"

tak se mi vygeneruje obrazek temp.png a diakritiku vidim spravne. Ve
chvili, kdy tentyz obrazek chci generovat pomoci rrdcgi:

#!/usr/bin/rrdcgi

<head>
     <title>rrdtools na kyselici</title>
</head>

<H1>rrdtools na kyselici</H1>
<P>

<RRD::GRAPH temp.png
--start 1227695100
--end now
--title "<nejaka ceska diakritika>"
--vertical-label "teplota (°C)"
--lower-limit 25
DEF:kys_cpu_temp=sensors_temperatures.rrd:cpu_temp:AVERAGE
LINE1:kys_cpu_temp#0000ff:"cpu"
DEF:kys_sys_temp=sensors_temperatures.rrd:sys_temp:AVERAGE
LINE1:kys_sys_temp#ff00ff:"motherboard">

</P>
</BODY>
</HTML>

Tak se mi vygeneruje obrazek, ktery jak v popisku vodorovnem, tak v
popisku osy y (stupne Celsia) obsahuje i rozsypany caj.

Netusite prosim, co bych mel kde udelat jinak? Vrhnout se na vyssi verzi?
To bych chtel udelat az v poslednim pripade.

Diiiky.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...