Fedora 9 preupgrade a reiserfs

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Listopad 27 17:10:45 CET 2008

Tak tak, také jsem o tom přemýšlel. Zrovna před časem jsem přenášel
instalaci na nový HDD v rámci počítače. Nejdříve byl samozřejmě pokus
to nakopírovat na ext3, bohužel boot vždy skončil na kernel panic,
pravděpodobně to po zkopírování na jiný filesystém ještě vyžaduje
znovu vygenerovat nový initrd, k tomu jsem se nedostal, takže jsem
skončil zase na reiserfs. No, je vidět, že je potřeba podniknout další
pokus :-)