FC9: binarni ATi ovlvadace seg fault

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Čtvrtek Listopad 27 22:07:06 CET 2008

On 2008-11-27, 18:37 GMT, Miroslav Zidek wrote:
> akceleraci - po hledani pres Googla jsem se dostal k tomu, ze
> se jedna o bug ovladacu (bylo to na Kubuntu 8.04 a KDE 3.5.10).

O Ubuntu vím prd, jenom zdůrazňuji, že *buntu 8.04 je pozadu za
Fedorou 9 (nevím, jestli to už dohnali v *buntu 8.10) --
srovnatelná Xka jsou Fedora 8, ne Fedora 9.

Což je všechna bída a krása Fedory --
http://brainstorm.ubuntu.com/idea/11165/ druhý komentář odshora:

    I support the idea but I do think that it should only be
    considered after Fedora has done all the dirty work of
    getting it to work at all :)

Člověk sice má dnes to ostatní budou mít za půl roku, nebo za
rok, ale cena je že občas vznikne Fedora 9 :).

Matěj