upgrade serveru

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Sobota Listopad 29 16:39:43 CET 2008

Dne 29.11.2008 14:55 Petr Vileta "fidokomik" napsal:

> No jo, ale to tu novou domenu uvidi i lidi z internetu, ne?. Ja chci, aby z
> internetu byla videt postaru, ale z LAN jsem videl tu novou.

kdyz bude mit prac stanice s Woknama v LANce v HOSTu napsane, ze domena
kterou chcete otestovat ma jinou IP (novy server), pak se budou stranky
volane z LAN nacitat z noveho serveru. Vzhledem k tomu, ze zmenu provedete
pouze v lokalnim HOSTu a nezmenite A zaznam v DNS pro danou domenu,
nepoznaji lide venku nic.

MZ