Jak docasne pozastavit xscreensaver?

Sobota Listopad 29 15:18:18 CET 2008

On Sun, 23 Nov 2008, Petr Stehlík wrote:

> ne tak docela. Nechce se mi hledat ty zprávy, co jsme si s autorem
> Xscreensaveru o tom vyměnili (mám-li je ještě vůbec), ale zkrátka
> kolečko myši v X11 nějak neposílá události, [...]

Je to totéž. Kolečko posílá události pro myšová tlačítka č. 4 a 5. Problém
je v tom, že X11 dovoluje udělat XSelectInput() na tlačítkové události
(narozdíl od klávesových) jen jednomu klientovi, a tak je Xscreensaver
nemůže takto snadno šmírovat na cizích oknech.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /