VMware a iptables

Sobota Listopad 29 15:18:29 CET 2008

On Tue, 25 Nov 2008, Petr Špatka wrote:

> zkusil jsem si nainstalovat vmware server (verze 2) na linuxový stroj.
> Chtěl bych použít síťování typu bridge a zároveň bych chtěl omezit
> přístup k virtuálním strojům pomocí iptables na hostitelském stroji.

Problémy jsou dva: za prvé má VMware vlastní bridge, čili je nutné to
propojit ještě nepřímo přes originální linuxový bridge (na to jste
přišel), za druhé nemůžete použít iptables, ale musí to být ebtables.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /