zd1201 nechce nahrát firmware

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Listopad 29 17:43:14 CET 2008

Ahoj, mám problém, dostal jsem USB wifi ZyXEL G-202, zkompiloval jsem modul
zd1201 (zkoušeno na kernelu 2.6.25-R6 a 2.6.26-R3), ale když dám modprobe
zd1201, tak se mně nenatáhne firmware. Modul se nahraje, nezahlásí žádnou
chybu. Iwconfig pak samozřejmě žádnou wifi nevidí. Firmware je správně
nahraný v /lib/firmware. Mám nainstalovanou podporu udev i hotplug, ale
stejně se nic neděje. Netušíte někdo, co s tím? Jedná se o Gentoo, aktuální
kernel teď 2.6.26-R3, firmware nejnovější 0.14. Předem díky za rady...