RE: zd1201 nechce nahrát firmware

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Listopad 30 01:57:29 CET 2008

Bohužel nikde ani stopa, že by nastala nějaká chyba. Jako kdyby ten driver
vůbec firmware nepožadoval (dokonce i v helpu v kernelu je napsaný, že je
ten firmware třeba a kde ho stáhnout). Co jsem pátral, tak mnoho lidí řešilo
právě problém s firmwarem (neměli ho nebo byl na špatným místě), ale mně se
ta chyba prostě neobjevuje. Kernel akorát zahlásí, že nahrál driver a dál
nic (ještě by měl oznámit i nahrání firmware). :(
Ještě mě napadlo, že mně chybí v jádře podpora něčeho, ale to už jsem prošel
několikrát a na nic nemůžu přijít. Druhá možnost je nějaká hardwarová
nekompatibilita, případně je ten bazmek v nějaké novější revizi, která s
tímto firmware nepracuje. Ale to bych tipoval, že pak by se objevila nějaká
chyba v logu.