problemy s diskem

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Neděle Listopad 30 19:22:33 CET 2008

2008/11/30 Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>:

> Co rika smart? (smartctl -a /dev/sdb)

smartctl -a /dev/sdb
smartctl version 5.36 [i686-pc-linux-gnu] Copyright (C) 2002-6 Bruce Allen
Home page is http://smartmontools.sourceforge.net/

Smartctl open device: /dev/sdb failed: No such device or address

:-) Kupodivu
md1 : active raid1 sdb2[1] sda2[0]
     2000000 blocks [2/2] [UU]
t.j. /dev/sdb2 se tvari ze zije. Touch na jeden soubor na dane
partiton jsem cvicne zkusl, jinak je tam / (jen /home je jinde)
Uvidime po rebootu (zkusim to tam nacpat zpatky ale ted to
rebootovat nemuzu - je to router a bezi me jiny test jinde
a nechci si ho odstrelit, takze az zitra..

> Kabely v poradku? Zdroj dostatecne vykonny?

Datovy kabel jsem pri vymene pro jistotu menil,
napajeci tusim ze ne (zitra vymenim pro jistotu oba).
Zdroj Fortron 400W, jsou na tom 2 disky 750GB,
deska Intel, procesor Core2Duo E7400 (45W a
nejpomalejsi z nich), DVD mechanika (nepouziva se).
Kdyz jsem cvicne meril odber celeho pocitace,
tak se pohyboval mezi 62  a 80 W.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz

--