bluray a liveCD

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 1 09:43:21 CEST 2008

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, jestli je možné vytvořit bootovací distro na bluray
BD-RE (rewritable), a pak z něj úspěšně nabootovat? DVD je mi malé a
usmyslel jsem si takovéto zálohování systému, že se vytvoří live verze
systému (mandriva to umí), které se v případě potřeby nabootuje kdekoli a na
čemkoli (třeba i ve virtuálu) a v případě potřeby jedním příkazem
nainstaluje na hdd. Jenže nemáme nikde bluray a musím zadat požadavek na
nákup, tak nevím jeslti to zvládne.

Navíc tu na vývojovém stroji nemám SATA, ani rychlé USB, máte někdo
zkušenost s nějakým SATA-PATA převodníkem, jestli ho linux transparentně
zvládne?

Děkuji, JL.