amavis blokuje zip archivy s exe subormi

Zdeněk Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Říjen 7 07:39:33 CEST 2008

Pokud mate ještě antivir, je mozná lépe nechat rozbalování archivů na něj:

set $bypass_decode_parts to true if you only do spam scanning, or if
you have a good virus scanner that can deal with compression and
recursively unpacking archives by itself, and save amavisd the trouble

Zdeněk Prchal