Vyreseno - Re: Prava souboru a adresaru

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Čtvrtek Říjen 9 11:31:06 CEST 2008

Delal jsem primo chmod +t /test nyni ale i kdyz udelam chmod -t /test a
nasledne potom chmod o+t /test tak T zustava velke.

Vytvoril jsem zkusebne novy adresar /xx a dal mu chmod o+t a "tecko" je
male, i kdyz zkusim priznak "o-t" odebrat a dat jen "+t" tak je stale u
toho noveho adresare male.

Ovsem funguje tak jak jsem potreboval, soubor smaze pouze vlastnik.

Martin