mailserver se spamfiltrem na slabem HW

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Říjen 12 18:56:03 CEST 2008

Zhruba tohle jsem taky provozoval na Via Epia (postfix, amavis,
spamassassin, clamav, razor, pyzor, greylist, mysql, roundcube) a akorát
bych doporučil 512MB ram, jinak to celkem fungovalo včetně těch ostatních
věcí (samba, squid,...). Pokud nebudou chodit stovky mailů za minutu, tak to
ten systém bude stíhat. Provozoval jsem to na Gentoo.