Failed to open stream - chyba otevření souboru v průběhu běhu skriptu

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Neděle Říjen 12 20:19:53 CEST 2008

Dobrý večer!

Objevil se přede mnou problém, který jsem neočekával. Začal jsem tvořit
nějakou webovou aplikaci v PHP a ať dělám, co dělám nechce se mi
rozchodit, protože mi hned první soubor vesele hlásí, že všechny vložené
soubory:

failed to open stream: No such file or directory in .....

Předesílám, že práva a vlastnictví souborů je nastaveno tak, jak má být
(pro jistotu RW všude a UID/GID je nastavený na vlastníka démona Apache.
Php safe mode jsem zkoušel nastavit na on i off a nic...

Přehlédl jsem něco, nebo jsem zcela dementní?

Ivo Hanuška