Re: Failed to open stream - chyba otevření souboru v průběhu běhu skriptu

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Pondělí Říjen 13 10:20:28 CEST 2008

Zdravím.
Takhle je těžko radit. Co poslat phpinfo(); ?? Jakou tam máte distribuci?
Jimé weby s PHP na tom serveru běží/neběží?? Atd...
S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Original Message -----
From: "Ivo (Bear) Hanuska" <ihanuska na ip-sec.cz>
To: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, October 12, 2008 8:19 PM
Subject: Failed to open stream - chyba otevření souboru v průběhu běhu
skriptu

Dobrý večer!

Objevil se přede mnou problém, který jsem neočekával. Začal jsem tvořit
nějakou webovou aplikaci v PHP a ať dělám, co dělám nechce se mi
rozchodit, protože mi hned první soubor vesele hlásí, že všechny vložené
soubory:

failed to open stream: No such file or directory in .....

Předesílám, že práva a vlastnictví souborů je nastaveno tak, jak má být
(pro jistotu RW všude a UID/GID je nastavený na vlastníka démona Apache.
Php safe mode jsem zkoušel nastavit na on i off a nic...