kill vsetkych procesov v chroot-e

Dusan Zatkovsky msk.conf na seznam.cz
Pondělí Říjen 13 13:33:04 CEST 2008

Ahoj.

Hladam, badam, ale nenapada ma, ako killnut vsetky procesy, ktore bezia v
urcitom chroote.

Mam vytvoreny chroot, v ktorom spustam rozne aplikacie ( ktorymi nechcem
svinit okolity system ). Nieco z toho su demony ( vnc, ssh, ... ). Problem
je, ze ten chroot mam na disku, ktory obcas potrebujem odpojit. A to
samozrejme nie je mozne, pokial su z toho disku otvorene nejake subory.

Potreboval by som prist na sposob, ako tie chroot procesy identifikovat a
zakillovat. /proc mi nepomoze, pretoze je imho pre cely system spolocny.
Rodicovsky proces mi asi tiez nepomoze, kedze tam bezia aj demony, ktorych
rodicovskym procesom je ?init?. Pomocou lsof by to slo, ale hrozi, ze zabijem
aj procesy nadradeneho systemu, ktore nahodne hrabu na ten disk ( napr.
locate ).

Ma niekto nejaky napad, ako na to?

Diky

--