Failed to open stream - chyba otevření souboru v průběhu běhu skriptu

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pondělí Říjen 13 20:48:00 CEST 2008

Zasekne se to na:

require_once('../Config/constants.php');

Zkoušel jsem tam dát celou cestu a moc se tomu taky nechce.
Ten soubor na dotyčné adrese je. Patří jinému uživateli, ale práva má
rw-r--r--. Adresář Config je rwxr-xr-x.

Jede tam Apache 2.2.2 s PHP5. Je to ladící mašina s OpenSuSE 10.1. Pokud
budete chtít, pošlu Vám vypis z phpinfo().

Dík

IH