Grub nenabehne na Intel S5000

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Říjen 14 09:43:04 CEST 2008

A je ten disk v systému jako první? Občas se stane, že se fyzicky nachází na
jiné větvi řadiče a grub se pak špatně nainstaluje, respektive má špatně
"geometrii". Jinak předpokládám, že je grub hned na začátku disku, jednou
jsem ho zkoušel instalovat až na 130GB a to celkem očekávaně nenaběhlo.
Asi bych nabootoval nějaký live cd a chrootnul se do systému a znovu
nastavil grub, mohl by něco zahlásit.