ssh host s meniacim sa klucom

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Středa Říjen 15 12:39:21 CEST 2008

Ivan Stenda wrote:
> Dobry den, mam taky specialitu, chodim skriptom cez ssh na hosta s
> meniacim sa klucom ( presnejsie ide o viac boxov, ktore si vymienaju
> IP adresu, ale kazdy z nich ma vlastny kluc ). Po zmene ssh odmieta
> spojenia aj ked som nastavil "StrictHostKeyChecking no".

To, aby si stroje menily IP adresy mi zni jako pitomost a spatne
vyreseny ukol, placnu, load-balancingu?  Ale neznam konkretni duvody.

Zacal bych tam.

Vypinanim StrictHostKeyChecking nebo mazanim known_hosts prichazite o
dulezity prvek bezpecnosti.

Jestli se jedna o stroje s dynamicky pridelovanymi IP, tak to vsechno
propojte pomoci OpenVPN a mate vystarano.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz