filtrovaci proxy pro deti

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 09:02:09 CEST 2008

Dobrý den,

byl jsem zděšen, když se na mně 8letý syn obrátil, že by chtěl najít nějaké
stránky pro kluky, vida, že vyhledávač díky proklatému SEO vrací samé
buzerantské stránky, se mi to naštěstí podařilo uhrát do outu aby na to
zapomněl. Jenže zase nepůjde ven, protože je trochu nastydnutý, tak až
přijde ze školy a bude mít vše hotovo, bude se zase chtít na něco pro kluky
podívat.

Díval jsem se na dansguardian, ale tam je napsané, že neumí poznat obsah
obrázků (podle nějakého zastoupení typické barvy kůže na fotkách), takže
když se bude nějaká problémová fotka, uvidí ji. Taky se mi ve FAQ nelíbí bod
11, prostě chci filtr takový, aby děti nebyly ohroženy úchylárnami.

Existuje něco spolehlivého, co by ani takové výsledky googla nepustilo?
Samozřejmě pro linux (mám MDV2008) a pokud možno i free. Mám tam zatím
privoxy a asi tříčtvrtěmegový hosts nalezený na netu, ale nestačí to.

Děkuji, J. Lukeš