filtrovaci proxy pro deti

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Říjen 16 10:36:24 CEST 2008

Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> byl jsem zděšen, když se na mně 8letý syn obrátil, že by chtěl najít nějaké
> stránky pro kluky, vida, že vyhledávač díky proklatému SEO vrací samé
> buzerantské stránky, se mi to naštěstí podařilo uhrát do outu aby na to
> zapomněl. Jenže zase nepůjde ven, protože je trochu nastydnutý, tak až
> přijde ze školy a bude mít vše hotovo, bude se zase chtít na něco pro kluky
> podívat.

Asi ho budete muset naucit lip formulovat dotazy, protoze predpokladam,
ze nechce ani tak stranku pro kluky (uplne presne si nejsem jisty, co by
mela takova stranka obsahovat), jako spis stranku o modelareni,
hrncirstvi, fotbalu, nebo cim se ta vase ratolest vlastne zabyva.

Zatracena krestanska kultura, nebyt sexu, tak tu nejsme. Osobne si
myslim, ze z hlediska ohrozeni mravni vychovy mladeze je horsi tvorba
Arnolda Schwarzeneggera, nez, co ja vim, nejake Pauly Wild. Ale asi si
to myslim sam...

Sorry za ponekud OT prispevek...

Petr
--